Formule 1 dostane diváky na velké ceny virtuálně. I vy můžete pomoci!

Formule 1 vstupuje do třetí sezony soutěže F1 Connectivity Innovation Prize a zve přitom všechny fanoušky technologií, aby se podělili o své nápady. Vítězné inovátory odmění finačně i VIP zájezdem na GP USA. Tato kampaň, za kterou stojí FOM, Mercedes F1 Team a Tata Communications zve technické inovátory z celého světa, aby svými schopnosti přispěli formuli…

Štítky: F1 FOM Zveřejněno 30. 05 2016 — Josef Nekvinda

Formule 1 vstupuje do třetí sezony soutěže F1 Connectivity Innovation Prize a zve přitom všechny fanoušky technologií, aby se podělili o své nápady. Vítězné inovátory odmění finačně i VIP zájezdem na GP USA.

Tato kampaň, za kterou stojí FOM, Mercedes F1 Team a Tata Communications zve technické inovátory z celého světa, aby svými schopnosti přispěli formuli 1 k jejímu rozvoji. Jak už samotný název napovídá, cílem je sblížit fanoušky s královnou motorsportu. F1 cítí potřebu zabývat se tímto tématem a jako klíčový krok v tomto bodě chápe oblast virtuální reality.

Samotná soutěž se sestává ze dvou úkolů. První stanovil management F1 minulý týden a vyzývá nadšence technologií, aby se pokusili vyvinout řešení s cílem propojit dva světy – v tomto případě dějiště formule 1 a váš obývací pokoj. Toto řešení by mělo ostatním poskytnout možnost podívat se do boxové uličky, na startovní rošt, ale i padok.

Druhý úkol je v režii Mercedesu, který přesná kritéria oznámí 7. července. Následně po skončení soutěže porota ve složení Martin Brundle, David Coulthard, John Morrison, Paddy Lowe, Lewis Hamilton a Mehul Kapadia vybere šest vítězných nápadů – z obou úkolů po třech. Všichni výherci získají VIP zájezd na letošní GP USA v Austinu. Absolutní vítěz bude vyhlášen právě při této příležitosti, přičemž obdrží šek v hodnotě 50 tisíc dolarů.

„Chceme dát fanouškům možnost zažít formuli 1 z první ruky, aby mohli cítit skutečné vzrušení Grand Prix, a virtuální realita nám v tom může hodně pomoci. Tyto technologie pro sport představují velkou inovační příležitost a v nepříliš vzdálené budoucnosti fanouškům umožní zažít Grand Prix,“ uvedl John Morrison, technický ředitel FOM.

Kompletní informace zde.

Čtěte dále: Video: Virtuální realitou na tribuny GP Španělska

Video loňského ročníku soutěže

Foto: formula1.com

Diskuse k článku

Napsat komentář