Během testů v Budapešti se představila nová podoba předního křídla pro sezonu 2019

Po skončení GP Maďarska v těchto dnech na Hungaroringu probíhají oficiální testy převážně pro mladíky. Kromě toho, že byl zaznamenám nový rekord okruhu, veřejnosti se také ukázala nová technika pro rok 2019. Zejména nová podoba přední přítlačného křídla.

Štítky: 2019 Testy Zveřejněno 31. 07 2018 — GPF1.cz

Nejrychlejší čas prvního dne testů zajel juniorský pilot Ferrari Antonio Giovinazzi. Jeho čas 1:15,648 je o 0,522 sekundy rychlejší, než nejrychlejší čas víkendu právě uplynulé GP Maďarska. Ten ve třetím tréninku zajel Sebastian Vettel na Ferrari. Jenomže kvalifikace, kde se obvykle jezdí nejrychlejší časy, se jela na mokru, takže pravý potenciál letošních formulí vyzkoušel jen Giovinazzi v testech. A byl vlastně jediný. Svědčí o tom jeho obrovský náskok 2,5 sekundy na nejbližšího soupeře Marcuse Ericssona z týmu Sauber.

Toro Rosso s motorem Honda se činilo. Brendon Hartley odkroužil nejvíce kol: celkem 126. Ve výsledcích lze spatři ještě jedno Toto Rosso: Indonésan Sean Gelael testoval speciálně pro Pirelli. Ale boural. Po odjetí 109 kol skončil poslední.

Možná nejzajímavějším prvkem testů v Budapešti je fakt, že některé týmy zkoušely novou specifikaci předního přítlačného křídla pro rok 2019. Konkrétně se objevily na vozech Red Bull RB14, Williams FW41 a Force India VJM11. Předek auta bude mít širší křídlo, jednodušší aerodynamické elementy, zjednodušené brzdové trychtýře. Bude mít také širší a hlubší zadní spojler.

Ve středu do testů nastoupí například Robert Kubica nebo Kimi Räikkönen.

Výsledky prvního dne testů na Hungaroringu

Diskuse k článku

Napsat komentář