Sauber představil nový monopost C35
Švýcarský tým Sauber veřejnosti představil letošní monopost C35. S ním nastoupí do úterních testů v Barceloně. Testy potrvají čtyři dny. Sauber byl jediným týmem, který minulý týden testoval s vozem z loňského roku. Vůz pohání motory Ferrari, kvůli kterým Sauber upravil filozofii konstrukce aerodynamiky auta. “Jde především o evoluci loňského auta,” řekl Mark Smith, který…
Švýcarský tým Sauber veřejnosti představil letošní monopost C35. S ním nastoupí do úterních testů v Barceloně. Testy potrvají čtyři dny.
Sauber byl jediným týmem, který minulý týden testoval s vozem z loňského roku. Vůz pohání motory Ferrari, kvůli kterým Sauber upravil filozofii konstrukce aerodynamiky auta.
“Jde především o evoluci loňského auta,” řekl Mark Smith, který loni v červnu nastoupil jako technický ředitel.
Sauber prozradil, že uspořádání pohonné jednotky je pro letošní rok jiné. To a nová převodovka Ferrari umožnila auto ‘zeštíhlet’, což by mělo přinést výhody v aerodynamické efektivitě.
Technická data Sauber C35:
Chassis | carbon-fibre monocoque |
Front suspension | upper and lower wishbones, inboard spring and damper elements (Sachs Race Engineering) actuated by push-rods |
Rear suspension | upper and lower wishbones, inboard spring and damper elements (Sachs Race Engineering) actuated by pull-rods |
Brakes | brake callipers (Brembo), carbon-fibre pads (Brembo) and discs (Carbon Industries) |
Transmission | Ferrari 8-speed quick-shift carbon gearbox, longitudinally mounted, carbon-fibre clutch |
Chassis electronics | MES |
ERS | Ferrari |
Steering wheel | Sauber F1 Team |
Tyres | Pirelli |
Wheels | OZ |
Dimensions | |
length | 5,150 mm |
width | 1,800 mm |
height (without T Camera) | 950 mm |
track width, front | 1,460 mm |
track width, rear | 1,416 mm |
Weight | 702 kg (incl. driver, tank empty) |
Technická data pohonné jednotky Ferrari:
Configuration | V6 90° |
Displacement | 1,600 cc |
Bore | 80 mm |
Stroke | 53 mm |
Valves | 4 per cylinder |
Maximum revs | 15,000 rpm |
Turbo charging | single turbo |
Maximum fuel flow | 100 kg/h |
Maximum fuel capacity | 100 kg |
Injection | 500 bar – direct |
Units per driver | 4 |
ERS SYSTEM | |
Battery energy (per lap) | 4 Mj |
MGU-K power | 120 kW |
MGU-K maximum revs | 50,000 rpm |
MGU-H maximum revs | 120,000 rpm |
Diskuse k článku