Sauber představil nový monopost C35

Švýcarský tým Sauber veřejnosti představil letošní monopost C35. S ním nastoupí do úterních testů v Barceloně. Testy potrvají čtyři dny. Sauber byl jediným týmem, který minulý týden testoval s vozem z loňského roku. Vůz pohání motory Ferrari, kvůli kterým Sauber upravil filozofii konstrukce aerodynamiky auta. “Jde především o evoluci loňského auta,” řekl Mark Smith, který…

1 Štítky: Prezentace Sauber Zveřejněno 29. 02 2016 — GPF1.cz

Švýcarský tým Sauber veřejnosti představil letošní monopost C35. S ním nastoupí do úterních testů v Barceloně. Testy potrvají čtyři dny.

Sauber byl jediným týmem, který minulý týden testoval s vozem z loňského roku. Vůz pohání motory Ferrari, kvůli kterým Sauber upravil filozofii konstrukce aerodynamiky auta.

“Jde především o evoluci loňského auta,” řekl Mark Smith, který loni v červnu nastoupil jako technický ředitel.

Sauber prozradil, že uspořádání pohonné jednotky je pro letošní rok jiné. To a nová převodovka Ferrari umožnila auto ‘zeštíhlet’, což by mělo přinést výhody v aerodynamické efektivitě.

Technická data Sauber C35:

Chassis carbon-fibre monocoque
Front suspension upper and lower wishbones, inboard spring and damper elements (Sachs Race Engineering) actuated by push-rods
Rear suspension upper and lower wishbones, inboard spring and damper elements (Sachs Race Engineering) actuated by pull-rods
Brakes brake callipers (Brembo), carbon-fibre pads (Brembo) and discs (Carbon Industries)
Transmission Ferrari 8-speed quick-shift carbon gearbox, longitudinally mounted, carbon-fibre clutch
Chassis electronics MES
ERS Ferrari
Steering wheel Sauber F1 Team
Tyres Pirelli
Wheels OZ
Dimensions
length 5,150 mm
width 1,800 mm
height (without T Camera) 950 mm
track width, front 1,460 mm
track width, rear 1,416 mm
Weight 702 kg (incl. driver, tank empty)

Technická data pohonné jednotky Ferrari:

Configuration V6 90°
Displacement 1,600 cc
Bore 80 mm
Stroke 53 mm
Valves 4 per cylinder
Maximum revs 15,000 rpm
Turbo charging single turbo
Maximum fuel flow 100 kg/h
Maximum fuel capacity 100 kg
Injection 500 bar – direct
Units per driver 4
ERS SYSTEM
Battery energy (per lap) 4 Mj
MGU-K power 120 kW
MGU-K maximum revs 50,000 rpm
MGU-H maximum revs 120,000 rpm

sauberc35-1 sauberc35-2 sauberc35-4 sauberc35-3

Diskuse k článku

Napsat komentář